شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش گارمین GARMIN
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش گارمین GARMIN
مشتری گرامی خواشمند است پیش از خرید محصولات گارمین
تمام شرایط گارانتی جی پی اس گارمین / ساعت گارمین / دوربین گارمین مد نظر خود را مطالعه فرمایید.
خرید دستگاه با گارانتی بازرگانی جهان پرداز سپنتا به منزله قبول تمامی موارد مندرج میباشد.
تعهدات گارانتی یا خدمات پس از فروش GARMIN
مشتری گرامی لطفا قبل از خرید دستگاه، تمام شرایط گارانتی گارمین را مطالعه فرمائید و از سلامت آن اطمینان حاصل فرمایید.
مدت زمان گارانتی تعمیرات روی کارت گارانتی GARMIN درج شده است.
لوازم جانبی از قبيل کارت حافظه، آداپتور، کابل شارژ SAAT GARMIN / GPS گارمین و ديگر متعلقات مشمول گارانتی شرکت گارمین نمی باشد.
مدت زمان گارانتی باتری ، یک ماه از تاریخ شروع زمان گارانتی ساعت ورزشی گارمین می باشد.
تعداد کمتر از 2 یا بیشتر پیکسل سوخته در حد استاندارد بین المللی
شامل گارانتی تعویض ساعت GARMIN , جی پی اس دستی گارمین می شود.
قبل از ارائه دستگاه برای خدمات پس از فروش فروشگاه گارمین GARMIN
لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل پیام ها، فایل های مهم، عکس و فیلم را از دستگاه پاک نمایید.
همچنین کارت حافظه را نیز از جی پی اس کوهنوردی گارمین خارج نمایید.
مرکز خدمات فروشگاه GARMIN در قبال نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارت ها هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
مشتريان محترم نمایندگی GARMIN توجه داشته باشند که تاريخ گارانتي مدت زماني است
که روي کارت گارانتي محصول ذکر شده و اين تاريخ تا اول ماه خرید دستگاه شامل گارانتی است
اگر شما 28 مهر ماه خرید کنید , دستگاه شماه تا اول همان مهر ماه سال بعد شامل گارانتی می باشد.
و ربطي به تاريخ خريد یا فاکتور فروشگاه ندارد.
کارت ضمانت گارمین به همراه دستگاه زمان فروش به مشتری ارائه می گردد.
پذیرش دستگاه به منزله تایید گارانتی نمیباشد
وضعیت قطعی گارانتی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در کارت گارانتی و کارشناسان GARMIN مشخص می شود .
در صورت بروز خسارت در GPS دستی گارمین
مشتری می تواند با دفاتر گارانتی شرکت خدماتی و تجاری ( گارمین استور – گارمین کالا ) تماس حاصل نموده
و یا به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت گارمین مراجعه نماید .
مراحل گارانتی وارد کننده محصولات گارمین
دستگاه پس از بررسی اولیه و شرایط ضمانت به همراه اظهارات مشتری در سیستم خدمات رسید می شود.
کارت گارانتی گارمین GARMIN ، جعبه و دستگاه نزد مرکز خدمات باقی مانده و رسید گارانتی به مشتری ارائه می گردد.
ارسال دستگاه و مستندات مربوطه جهت بررسی کارشناس فنی به تعمیرگاه ارسال می شود.
تشخیص شمول و یا عدم شمول گارانتی توسط کارشناسان مجاز شرکت.
اطلاع رسانی از وضعیت گارمین : ‘HVLDK از طریق ایمیل و تلفن کارشناسان با مشتری انجام می گردد.
نتیجه بررسی حداکثر 7 روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
تحویل دستگاه به مشتری بین 7 تا 30 روز کاری می باشد.
در پاره ایی از موارد خاص به دلیل خارجی بودن قطعات و مشکلات واردات گارمین GARMIN
ممکن است برای استفاده از خدمات گارانتی یک الی دو ماه زمان لازم باشد.
در زمان تحویل کالا امکان تست جهت اطمینان از رفع ایراد توسط مشتری میسر است.
تحویل دستگاه، جعبه و کارت ضمانت به مشتری و دریافت رسید گارانتی.
شرایط تعویض ساعت گارمین/ جی پی اس دستی گارمین / دوربین گارمین
در صورت گذشت 30 روز کاری از زمان پذیرش دستگاه و عدم تعمیر دستگاه معیوب ، دستگاه با مدل مشابه تعویض می گردد.
در هنگام تعویض دستگاه معیوب، در صورت عدم وجود دستگاه مورد نظر، دستگاه معیوب با توافق مشتری با دستگاهی هم ردیف یا مشابه تعویض خواهد شد و مابهالتفاوت دستگاه قدیم با جدید دریافت و یا پرداخت می گردد.
♦ دستگاههای تعمیر یا تعویض شده تا اتمام مدت زمان گارانتی دستگاه اولیه تحت ضمانت خواهند بود. ♦
چنانچه دستگاهی در طول دوره گارانتی با توجه به شرایط شرکت جهان پرداز سپنتا وارد کننده محصولات گارمین شامل گارانتی نباشد
شرکت گارمین جهان پرداز سپنتا خود را متعهد میداند نسبت به رفع ایراد دستگاه مذکور با دریافت هزینه اقدام نماید.
موارد ابطال گارانتی محصولات گارمین
دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسپهای گارانتی.
عدم قرارداشتن در محدوده زمان گارانتیGARMIN
مخدوش بودن شماره سریال دستگاه.
استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی.
اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز خارج از مراکز گارانتی مجاز شرکت گارمین
هرگونه تغییر در قطعات سختافزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه.
وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی از جمله خراشیدگی و شکستگی، سوختگی قابل مشاهده، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، استفاده از قطعات و لوازم جانبی غیر استاندارد و نوسانات الکترونیکی در کال و ولتاژ نامناسب.
مشکلات ناشی از حمل نامناسب کالا قبل و بعد از ورود و ترخیص به مرکز خدمات پس از فروش گارمین کالا و گارمین استور .
گرد و غبار و خاک زیاد و بطور کلی آسیبهای ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری.
کلیه نرم افزارها فاقد گارانتی کارمین هستند ودر صورت هرگونه خرابی واز کارافتادگی نرم افزاری
خریدار موظف به پرداخت هزینه برای رفع ایراد نرم افزاری و نصب مجدد هریک از نرم افزار خواهد بود.
تبصره ها
گارانتی مهر هرگونه آسیب های جسمی وارد آمده به کاربر در اثر استفاده از دستگاه، ازخود سلب مسئولیت می کند.
خدمات گارانتی نمایندگی گارمین قید شده درلیبل گارانتی کارمین فقط قابل ارائه در کشور ایران می باشد.
گارانتی جهان پرداز سپنتا هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه خدمات پس از فروش GARMIN
در سایر کشورها یا ارائه هر گونه اطلاعات در زمینه مبادی خرید یا ترخیص دستگاه به مشتری را ندارد.
لینک های مرتبط
گارمین ورزشی/گارمین ساعت/پروفایل ورزشی /ورزش ساعت/منو ساعت گارمین/طریقه استفاده گارانتی گارمین/آموزش ساعت ورزشی گارمین/آموزش گارمین/معنی پروفیل های ورزشی گارمین/ مدیر فروش گارمین/اصطلاحات گارمین/اختصاصی گارمین/آموزش ورزش گارمین/گارمین /چگونه از گارانتی GARMIN گارمین استفاده کنم/گارمین تکتیکس دلتا سولار/گارمین ساعت پروفایل/جی پی اس گارمین /جی پی اس دستی گارمین/گارمین استور/گارمین کالا /نمایندگی GARMIN /گارمین مغازه /گارمین نماینده /گارمین شیرمحمدی/گارمین خانم شیرمحمدی /GARMIN شیرمحمدی /گارمین دفتر فروش/گارمین ایران /گارمین اصلی /گارانتی اصلی گارمین/گارانتی نمایندگی گارمین / گارمین قیمت / لیست قیمت محصولات گارمین/لیست محصولات گارمین/قیمت گارمین/قیمت ساعت گارمین/ GARMIN ورزشی/ GARMIN ساعت/ GARMIN ورزشی / GARMIN ساعت/منو ساعت GARMIN /طریقه استفاده ساعت GARMIN /آموزش ساعت ورزشی GARMIN /آموزش GARMIN /معنی پروفیل های ورزشی GARMIN / GARMIN /اصطلاحات GARMIN /لوازم جانبی GARMIN /آموزش ورزش GARMIN / GARMIN معنی/چگونه از GARMIN استفاده کنم/ GARMIN تکتیکس دلتا سولار/ GARMIN ساعت پروفایل/جی پی اس GARMIN /جی پی اس دستی GARMIN / GARMIN ایران/ GARMIN تهران/نمایندگی GARMIN / ‘HVLDK ;HGH / ‘HVLDK HSJ,V / خرید و قیمت محصولات گارمین